|
מאת: גילה
את ד"ר שולמית רונן פגשתי ב\'מקום קסום\' וידעתי שאני חייבת לעצמי פגישה נוספת איתה.
אכן הגעתי לקליניקה הנעימה והמעניינת שלה בטבעון.
בחרתי ארבעה בקבוקים. באופן מוזר לא היה בהם ירוק. קיבלתי הסבר שהשאיר אותי בהלם. (איך היא יודעת?) ויצאתי משם עם בקבוק צבעוני וכמה הנחיות.
בימים אלו אני משווקת את העסק שלי בטורבו. אין לי מושג איך.
ובנוסף, התלוננתי על כאבים - כבר שכחתי מהם.
טוב שנזכרתי כדי לספר.
אז תודה לך, שולמית היקרה. תודה שאת קיימת ושעזרת לי להגיע... עד הלום.
גילה
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|