|
מאת: דבורה קדוש בנטולילה
עברתי עם ראשל את החניכה ללהבות הבריאה. זה היה תהליך מרתק ומשמעותי שבו כל להבה עוצמתית ומשמעותית. זו היתה חשיפה למשהו מאוד עוצמתי שהשפיע עלי ובטוחה ששינה אותי. כל רגע עם ראשל הוא נכס, היו תקשורים אישיים מדהימים שהפילו לי אסימונים ולמדתי על עצמי מהם. ראשל בין היתר העצימה וחידדה תכונות משמעותיות בי. היה מרתק! חבל שנגמר.
ממליצה בחום!
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|