|
מאת: Anonymous
הגעתי לעידן בהצפה מוחלטת. הרגשתי שהאור בחיי כבה. לפני שהגעתי לא ידעתי מה זה באמת טיפול בנשימה.
הגעתי בחששות אבל מטיפול לטיפול הן התפוגגו לגמרי. למדתי איך להאיר בחזרה את האור בחיי, עידן לימד אותי דרך הנשימה והמילים לחזור לעצמי, בביטחון, באמונה ובהודיה לעצמי. למסע של החיים.
זהו היה מסע, אנטנסיבי, מרתק ובעיקר מלמד! זו ההשקעה הכי טובה שיכולתי להעניק לעצמי.
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|