|
מאת: סיגל
המלצה לאביטל מנדל - גם מקצועית וגם עם כל הלב והנשמה!
מאת: סיגל
נפגשנו לראשונה לפני 4 חודשים ומיד ראיתי בן אדם שממש מקשיב לי, שרוצה לעזור לי. במשפט אחד ידעת להראות לי את העיקר מתוך הטפל, על מה להתמקד ועל מה לעבוד ובעיקר איך לשנות. אני יוצאת מתוך התהליך עם כוחות נפשיים ועוצמתיים יותר מתמיד, הרבה יותר מווסתת רגשית, רגועה, ערה למחשבות שלי, ומנהלת את עצמי ואת התגובות שלי בדיוק כפי שאני רוצה, לפי מה שמועיל לי. לא מאמינה שאני אומרת את זה... אבל זה אפשרי!
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|