|
מאת: שירה
הרבה תודות על הטיפול המסור שהענקת לי, בנסותך למצוא היבט נוסף לסימפטום הכאב שחשתי ולגעת במקומות בהם ייתכן שנמצא פתרון.
הטיפול היה יותר מחויה רגילה ועל כך תודתי לך מעומק ליבי.
המשיכי להיות כזו נדיבה, חביבה ותומכת.
המלצה על רות אהרוני
06-14-2026המלצה על הספרים של רות אהרוני
06-14-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|