|
מאת: רותם
שולמית רונן - הייתי אצלך בסדנת "צבע להצלחה".
ורוצה להודות לך על ערב מלא ועשיר בצבע.
איך הצבעים מתחברים לנו לחיים...
הראת לי את המראה של עצמי.
נתת לי הכי חשוב חומר למחשבה.
ממליצה בחום על כל אחד שרוצה לפתוח את חלונות התקווה שלו...
ולהגיע אלייך המון תודה
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|