|
מאת: יפית
השבוע השתתפתי בסדנא של ד"ר שולמית רונן. היה חזק, מרגש עם אנרגיות עוצמתיות. אני מאד ממליצה לכל אחד להשתתף בסדנא בה כל אחד יצא עם תובנות וגילויים חדשים להמשך המסע. אהבתי מאד את החוויה המדהימה במקום קסום ונפלא. הבנתי מה עלי לעשות כדי להמשיך במסע האישי שלי שיהיה מאוזן ומתאים לי. תודה שולמית, את מדהימה. אוהבת אותך.
מרגישה מיוחדת.
יפית
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|