|
מאת: חנה
אני בטיפול האקומי אצל רעיה לייטון במשך שנתיים.
בפרק חיים זה, הטיפול של רעיה מאד מתאים לי.
אני תמיד מרגישה שבמהלך המפגש ביננו היא מצליחה לגעת ברגש או הבעיה שאני מביאה איתי.
בטיפול אני מצליחה לרדת לשורש או למקור הבעיה ולצאת מהטיפול בתחושה של בהירות וסיכום.
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|