|
מאת: לימור ואילן
ליסה גרוסמן היקרה,
ברצוננו להודות לך מקרב לב על העזרה והטיפול המסור בבננו ובנו. המקצועיות, האכפתיות, האוזן הקשבת, הידע והניסיון , היו מעל ומעבר.
אנו ממליצים בחום לכל מי שצריך אימון בתחום הקשב והריכוז להגיע וללמוד ושפע הניסיון והידע שלך. נהדר שיש אנשים כמוך!!! כל הכבוד!!!
בברכה ובהערכה רבה,
לימור ואילן
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|