|
מאת: יוסף , חיפה
לאסתר,
רציתי להגיד לך תודה!!!
בזכות התהליך שעברתי בהנחייתך הצלחתי לשבור מחסומים ולהתגבר על טראומות שהצטברו להם
המקורי והשלם, שאינו מתעסק במה חושבים עליו ובחיצוניות ושנהנה לאני במהלך חיי ולחזור
לרקוד, ליהנות מהחיים... ומשוקולד!
תודה על ההקשבה, הפתיחות והמסירות ועל שעזרת לי להחזיר לחיי פנים נקיות מפצעים
ובמיוחד להסיר פצעים מנשמתי."
מאחל לך רק טוב.
"לתת את הנשמה ואת הלב.."
יוסף , חיפה.טלפון:
תוכן ההודעה:
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|