|
מאת: מירה ופיטר
לפנינה היקרה 2014
ברצוני להודות לך מאוד על הטיפול המסור בי ובבעלי, בשיטות שונות לפי הבנתך את צורכנו.
תבורכי על הבנתך, טוב ליבך, השקט שאת מקרינה.
שנינו מרוצים מאוד מהטיפולים והתוצאות ומעריכים את המקצועיות האינסופית.
באהבה רבה מירה ופיטר
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|