|
מאת: אמיר
מוריה מטפלת בי כבר משנות בית הספר וחזרתי אליה לאחרונה לאחר ארבע שנים מתום הלימודים בתיכון.
מה שגרם לי לחזור לטיפול הוא הטבע והדרך שמוריה מטפלת - היא יודעת איך להרים אותי בצורה מקצועית ולבבית. היא מכניסה הרבה אנרגיה חיובית ומנטלית.
בשבילי, החיבור לטבע נותן פתיחות לדיבור ומאפשר לראות מחדש את השקפת העולם שמחברת בין עצמי לבריאה.
אמיר,(כיום בין 24)
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|