|
מאת: המלצה
תמר אהובה!
רציתי להודות לך על הקורס העשיר והמעשיר של ביואורגונומי, באמצעות הקורס הקנית לי הרבה מאד כלים ובטחון.
הקורס היה מרתק ומהנה, הרגשתי טת מלוא הסבלנות שלך עד שכל אחת ואחת תבין ותצליח.
וגם לאחר שתם הקורס, המשכת ועידכנת בכלים חדשים ונוספים.
אין עלייך!
תודה רבה רבה
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|