|
מאת: מטופל
לאיריס היקרה,
רציתי להודות לך מכל הלב על התהליך שעברתי איתך:
(1) ראשית על היחס החם והאוהב כבן אדם.
(2) על המקצועיות בטיפול nlp ובכלים נוספים.
(3) על הכלים המחשבתיים והרגשיים שילוו אותי בהמשך חיי.
(4) על הזמינות והיחס מעבר לשעות הטיפול
(5) ובפרט על היכולת לשנות דפוסי מחשבה שליליים לחיובים ☀️
תודה לך איריס
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|