|
מאת: שפרית
בעקבות נפילה בעבודה נשבר לי העקב ברגל ימין טופלתי בקופת חולים ולא עזרו לי בכלל היה לי פגיע בגידים ובעקבות כל זה גם דורבן ואז שמעתי המלצות חמות על אלטרנטיבה הגעתי לפגישה אצל משה במצב גרוע טופלתי על ידי צוות המרפא שנתן הרגשת ביטחון והיום יש שיפור משמעותי מומלץ מאוד
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|