|
מאת: חלי
להיות מטופל אצל שרון זה להיות בידיים טובות במלוא מובן המילה! ידיים בטוחות ומקצועיות ואישה נעימה נעימה - יצאתי ממך עם חיוך גדול!
המלצה על אביטל מנדל - מטפלת Li-CBT-ACT בשילוב NLP
05-28-2026המלצה על אביטל מנדל - מטפלת Li-CBT-ACT בשילוב NLP
05-28-2026המלצה על חיה
05-10-2026המלצה לטליה וינברגר - מטפלת ב-NLP ובקונסטלציה משפחתית באשקלון ואונליין
05-10-2026
|