|
מאת: אביבית
אני ממליצה לכל הורה לילד הסובל מליחה מוגברת להגיע בדחיפות לשרון.
הגעתי לשרון עם בני בן ה 9 לטיפול בנרות הופי, הטיפול היה כל כך נעים לילד שלי, כל הזמן היא איזה בראש שלו בעדינות רבה והוא התמסר אליה בשמחה.
בסיום הטיפול הורגש שיפור מהותי וכבר שבוע וחצי מאז הטיפול שהשינה עמוקה יותר והנשימה קלה יותר.
שרון, את מטפלת בחסד עליון ואני ממליצה עליך בפה מלא.
תודה תודה תודה!
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|