|
מאת: אביבית
אני ממליצה לכל הורה לילד הסובל מליחה מוגברת להגיע בדחיפות לשרון.
הגעתי לשרון עם בני בן ה 9 לטיפול בנרות הופי, הטיפול היה כל כך נעים לילד שלי, כל הזמן היא איזה בראש שלו בעדינות רבה והוא התמסר אליה בשמחה.
בסיום הטיפול הורגש שיפור מהותי וכבר שבוע וחצי מאז הטיפול שהשינה עמוקה יותר והנשימה קלה יותר.
שרון, את מטפלת בחסד עליון ואני ממליצה עליך בפה מלא.
תודה תודה תודה!
המלצה על אביטל מנדל - מטפלת Li-CBT-ACT בשילוב NLP
05-28-2026המלצה על אביטל מנדל - מטפלת Li-CBT-ACT בשילוב NLP
05-28-2026המלצה על חיה
05-10-2026המלצה לטליה וינברגר - מטפלת ב-NLP ובקונסטלציה משפחתית באשקלון ואונליין
05-10-2026
|