|
מאת: שלומית
הזמנתי כמה קריסטלים ותליונים מהחנות.
קיבלתי את זה בדואר רשום עם הסבר על כל קריסטל ובאריזה יפה.
האנרגיות של הקריסטלים ממש טובות לי ואני שמה כל יום קריסטל אחר בתיק שלי.
מרגישה את ההבדל
תודה רבה רבה לכם
בטוחה שאקנה עוד בחנות הזו
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|