|
מאת: מטופלת
מרב יקרה, שמחתי לבוא אליך לקליניקה , בכל פעם דיברנו על נושאים שמטרידים אותי, ועבדנו בעזרת הEMDR על התחושות והחוויות הפנימיות. התרשמתי שאת יודעת היטב איך להוביל אותי בדרך להרגשה טובה יותר, המלצתי עליך בחום גם למטופלת שלי ואני בטוחה שתוכלי לעזור לה. את בדיוק האדם שהיא צריכה. ממליצה בחום, את מאד מקצוענית, אמפטית ומכילה ונעים לבוא אליך גם שדנים בנושאים כואבים.
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|