|
מאת: אנונימי
אתי אהובה ומיוחדת שלי-
אני רוצה להגיד לך משהו:
כתוב על אברהם אבינו שהיה איש של חסד ושהוא עשה בחרן הרבה נפשות.
לפסוק הזה יש משמעויות וסודות.
את בשבילי אדם של חסד גדול ועושת נפשות! פשוט כך!
אני בהודיה ענקית ופשוטה לבורא יתברך שזיכה אותי להכיר אותך, לגמוע וללמוד ממך.
שפשוט זיכה אותי לשהות במחיצתך ושאת זו ורק את מנפצת לי את התבניות שלי. כי אף מורה דרך אחר לא היה יכול לעשות את זה בצורה המושלמת והייחודית שאת עושה את זה.
לעולם לא אצליח להודות לך על כך ולתגמל אותך- זה מעבר למשהו שאפשרי בעולם הזה.
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|