|
מאת: ד. ש מהמרכז
עברתי אתמול אצל אילנה יהב טיפול בשיטת "המסע"
הטיפול היה מדהים, עמוק והביא אותי למקומות שלא מאמינה
שהייתי זוכרת אותם כמו שעלו במסע המודרך.
שיחררתי את כל המחסומים שתוקעים אותי וגורמים לי להרגשה
של כאבים בגוף ולחצים נפשיים.
עלו דברים מהתת מודע שלי בקול ושיחררתי אותם ממני.
עכשיו ההרגשה נפלאה משוחררת ורפויה..
הודות לאילנה יהב המדהימה שהובילה אותי ברגישות רבה
ממליצה לכל אחת לעבור מסע כזה.
אני אישית הרווחתי חיים חדשים ונקיים בלי כאבים מהעבר ופצעים.
תודה לך אילנה על המסע המדהים!
ד. ש מהמרכז
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|