|
מאת: אורנה אפרתי
בזמן האחרון אני סובלת מעייפות וחוסר אנרגיה. נעמי הציעה לי לעבור טיפול בתדרים. קיבלתי הסבר נרחב וממצה על שיטת הטיפול הלא פולשנית. בסבלנות נעמי איבחנה את מצבי בעזרת מכשיר מדידת תדרים, איזנה את הגוף גם בעזרת רייקי. קיבלתי אנרגיות מחודשות.
תודה על הטיפול ואוזן קשבת.
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|