|
מאת: יונה מאירי
אחרי כמה ימים של חוסר איזון, של עייפות, של חוסר סובלנות
ביקשתי מנעמי טיפול רייקי...טיפול אנרגטי שיפתח את האנרגיה...יעלה את מצב הרוח, את הרצון לפעול.
כשהגעתי לנעמי היא איבחנה את מצבי בעזרת המכשיר למדידת תדרים...הפרמטרים שיקפו את מצבי העייף...
לאחר תהליך איזון והטענה הן בעזרת מכשיר התדרים והן באמצעות טיפול רייקי
האנרגיות חזרו
מרכזי האנרגיה נפתחו
וכן
יש בי את המרץ לפעול...בשמחה.
תודה לך נעמי על המקצועיות
הנתינה
תודה על
המרחב המזמין לריפוי ...
תודה
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|