|
מאת: המלצה
פניתי לנימי בגלל בעיות התנהגות של בני בן התשע. לאחר אבחון ראשוני המליצה שכל המשפחה תבוא לכמה מפגשים. לא האמנתי כמה זה היה נכון לעשות מהלך זה. במפגשים אנחנו ההורים למדנו הרבה ושיננו גישתנו, בעיות ההתנהגות של בננו פחתו לאין שיעור והקשר בינו לבין אחיו השתפר עד מאוד. ממליצה מאוד ורב תודות.
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|