|
מאת: סיגלית
לקרולינה האהובה!
תודה לך ענקית על עזרתך. דאגת לי מאד מתחילת הטיפול ועד סופו. שלבי הטיפול לא היו קלים והרגשתי כמה את עוזרת לי. את נשמה טהורה וכמה טוב שהגעתי אלייך. סיפרתי לחברותיי על הטיפול שלך שאני ממליצה בחום.
מקרב לב, סיגלית
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|