|
מאת: משפחת כהן
הגענו לגל, בגלל הבן שלנו שהיה בעודף משקל (עם סוכרת).
האחים האחרים היו במשקל תקין.
למדנו מה לעשות עם הבן עם בעיית המשקל, למדנו כיצד לבנות תפריט משותף משפחתי, עריכת קניות, כיצד להקפיד שכולם נענים לשינויי.
בסופו של דבר כולם נרתמו לעניין, למדנו לאכול בצורה בריאה, והכל לווה בצורה נעימה וסופר מקצועית ע"י גל
משפחת כהן.
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|