|
מאת: א.א.
רציתי להודות לך על כל מהלך ומשך הטיפולים שטיפלת בי הן מבחינת הפגישות והנן מבחינת שיחות התמיכה בטלפון. היית תמיד אוזן קשבת בשבילי והרגשתי שבאמת הענקת ונתת את כל כולך לטיפולי ולבריאותי. תודה על כל הכלים שסייעו להצלחה ובתהליך ההבראה שלי ולאחר מכן לשמירה ולהתמדה בו, עם המון הערכה ותודה.
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|