|
מאת: חנה
ממש כיף לבוא לנועה לטיפול. הקליניקה שלה מזמינה ומרגיעה. נועה מאוד מקצועית והטיפול מרגיע ויעיל בו זמנית. כבן אדם מאוד סקרן ביקשתי מנועה לספר לי על כל מה שהיא רואה בכפות הרגלים שלי – פיזית ונפשית – היא נענתה לבקשה עם חיוך. נהניתי מאוד בטיפול ובטוח אחזור.
המלצה על רות אהרוני
06-14-2026המלצה על הספרים של רות אהרוני
06-14-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|