|
מאת: מטופלת
יהל יקירתי,
אני רוצה להודות לך על הטיפולים בהילינג שהענקת לי.
בין כל הלחץ של החיים הצלחת להכניס בי שלווה ורוגע, ואני מרגישה שינוי לטובה בכמה תחומים בחיים שלי. אחרי כל טיפול הרגשתי טוב יותר פיזית ונפשית.
תודה ענקית! את מקצוענית ברמה גבוהה הידיים שלך - הן ידי פלא.
את אישה מיוחדת, ובמיוחד את השליחות שבחרת לעזור לאנשים, עם כל כך הרבה אכפתיות, כישרון ואהבה.
תודה לאל שניתנה לי הזכות להכיר אותך.
אני מאחלת לך שאלוהים ייתן לך כוחות לעשות הכל.
תודה רבה על הכל - אוהבת
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|