|
מאת: עינת מנשה
אני רוצה לשתף אתכן בחוויה מצוינת שעברתי עם דבורה גלעד. בפגישה ביקשתי לקבל כלים לניהול הזמן שלי ולתעדוף נכון של שעות העסק שלי בשילוב ניהול הבית והמשפחה.
אני רוצה לציין שדבורה הייתה מאוד פרקטית, נינוחה ורגועה וכבר למחרת התחלתי ליישם את התכנית שבנינו יחד בהנחייתה כמובן. אז דבורה היקרה, תודה ענקית לך. ממליצה בחום!!! ❤
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|