|
מאת: בית-ספר "רמז", יהוד
"משפחת "רמז" מרגישים חבים לך תודה על ההדרכה המקצועית שתרמה להשבחת הלמידה באופייך המיוחד, בכישורייך ובידיעותיך הבלתי נדלים הצלחת להדריך אותנו ולהובילנו ללמידה משמעותית, אשר משלבת הגיון עם אינטואיציה, שכל עם רגשות, המשגה עם התנסות, רעיון עם משמעות.
תודה לך על המסע המוצלח, בהערכה רבה"
בית-ספר "רמז", יהוד
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|