|
מאת: מורה מבית-חינוך "דרכי נעם", קצרין
"רציתי להודות לך על ההשתלמות. נגעת בנקודות חשובות ומשמעותיות והעלית את הנושאים הכי חשובים בחיים. צריכה כל בוקר תזכורת לדברים הללו. הקשבה. התמקדות בפנימיות ולא להיגרר. מה לשדר ומה להיות. להיות בשליטה על הסיטואציה ומצד שני להתעלות עליה. ועוד.
היה כיף שההשתלמות ממש התחברה לתורת הנפש בתניא וחסידות.
הרבה הצלחה בהמשך!"
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|