|
מאת: מטופלת
אסתר היקרה. אני מכירה אותך כבר בערך 5 שנים שאני בקשר איתך .
רציתי להודות לך על טיפול טוב שעשית עבורי.
בשנה האחרונה סבלתי המון משעורה בעפעף של העין.
דלקות חוזרות ובלתי נסבלות בעין.
לאחר שלא יכולתי לסבול מזה יותר והמצב היה נורא מתסכל שזה כל פעם חוזר, וזה הקשה עלי. את הצעת לי לעשות טיפול מיוחד עבורי עם התפילות שלך זה עזר לי מאז ועד כה כבר חודשיים שהפצע בעין לא חוזר. הודות לך התפילות והטיפול שעשית עבורי עזרו וסייעו להקלה.
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|