|
מאת: לימור
*אהובה יקרה..כשנה אני פוקדת
את ביתך.בית חמים של פייה,
שצמחיה מקיפה אותו קן חמים
שמאפשר להתרווח ולנשום.
כשנה את מכילה אותי,עוזרת מכוונת מטפלת בי בכאביי ומחסומיי
וכמו שאת אומרת..הלמידה היא אין
סופית..ועדין,כיברת דרך חשובה עברתי איתך, שכללה הרבה שחרורים,ניקויים,ריפוי,וצמיחה
חוזקה לנפש,לנשמה,ולגוף הפיזי שלי. רוצה להודות לך מקרב לב
על השנה המיוחדת הזאת.
בורכתי..תודה. בהוקרה ובאהבה
לימור.
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|