|
מאת: אסתי
*אהובה..מדהימה ומיוחדת במינך..
בהחלט את..אהבה צרופה..
זכיתי לחוות ולהתבשם באנרגית
האהבה שזורמת מימך..וכל ה"פמליה" שמלווה אותך בטיפולים
ליוותה אותי לאחר מדיטציה שחוותי
איתך באחד מהמפגשים,
ועוד ליוותה
אותי מספר ימים אחרי..
ממליצה בחום להגיע אליך לטיפול
אנרגטי. אסתי .
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|