|
מאת: לאה
*רוצה להודות לך אישית אהובה
על כל מה שעשית עבורי השנה הזאת.על כל התמיכה החיזוק
על כל העבודה המדהימה המשותפת הזאת שעשינו יחד.
שהלכת איתי יד ביד והרמת אותי
מתוך התהומות, במקומות שהייתי
צריכה שמישהו יאסוף אותי ,ואת
תמכת וחיזקת ולימדת אותי לחיות
מחדש. תודה על החוויה המתקנת.
לאה.
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|