|
מאת: דודו
*אז..לסיום אני רוצה להודות לסינכרון היקומי שהפגיש אותי
איתך. לא יכולתי לצפות ליותר מזה.
את אחת מהדברים הטובים והמיוחדים שקרו לי בשנתיים האחרונות.את מורה מדהימה,
הסבלנות, ההכלה, הלימוד, הטיפול,
והריפוי.
העוצמות של האנרגיה שנובעות
מימך,הן משהו מיוחד ונדיר .
תודה על מה..ומי שאת. דודו.
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|