|
מאת: ד"ר אביה גוטמן
שלום אסתר
שלום פרחיה!
אתמול ניהלתן סדנא במכללת אורות למרצים במסלול לחינוך מיוחד, לכבוד מרצה שפרשה לגמלאות.
הסדנא היתה בנושא: כתיבה יוצרת בנגיעה אישית ברוח אבי נחמן.
העברתן את הסדנא בצורה חוייתית ומעניינת, בליווי סיפור מתורת רבי נחמן, בנושא השמחה בחיים, והצגתן בצורה רלוונטית את הסיפור לאור מסיבת ההוקרה והפרידה למרצה.
עודדתן השתתפות המרצים ונתתן לכל אחת ביטוי אישי.
השיח היה פורה ומפרה
חוייה אמיתת
יישר כח
בתודה
ד"ר אביה גוטמן
ראש מסלול חינוך מיוחד
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|