|
מאת: ר.
לפני 8 חודשים סיכמנו את סדרת המפגשים שלנו אחרי ששנינו הסכמנו שאני בשל מספיק להמשיך.
מאז הספקתי לחולל הרבה שינויים בחיי ובסביבה - להתמקצע ולהיות אסרטיבי יותר בעבודה, להקדיש זמן קבוע לפעילות שאני אוהב, לנהל מערכות יחסים ופשוט לקבל הכול בפרופורציות, לשאוף להשתפר ולהשלים עם מה שאי אפשר לשפר ...
אתמול, אחרי זמן רב שרציתי, קיבלתי את סיכת הקצונה . סגירת מעגל מדהימה
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|