|
מאת: לבנה
היי עליזה בוקר טוב. רציתי להודות לך מקרב לב עבור הטיפול שהענקת לקוסטה.
בזכותך הוא הבריא ומאז לריסה מסתובבת במשרד קורנת וצוהלת כמו ילדה בת 12 וזה כל כך משמח לראות את זה. אז שוב תודה, תבורכי בהמשך דרכך. שבוע טוב ויום נעים!
לבנה
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|