|
מאת: מירה ופיטר
לפנינה היקרה
ברצוני להודות לך מאוד על הטיפול המסור בי ובבעלי, בשיטות שונות לפי הבנתך את צורכנו.
תבורכי על הבנתך, טוב ליבך, השקט שאת מקרינה.
האבחון הנומרולוגי, העניק לנו חוויה של שחרור רגשי וממנו שינויים בחיינו.
שנינו מרוצים מאוד מהטיפולים והתוצאות ומעריכים את המקצועיות האינסופית.
באהבה רבה מירה ופיטר
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|