|
מאת: שרית
ממליצה בחום על שרונה. מאירת פנים, עדינה ונעימה. הטיפול הוא הזדמנות לנוח ממירוץ היום... והטיפולים עובדים !
הטיפול הראשון הוציא ממני רעלים בצורת פריחה, משהו שלא חוויתי מעולם.
אחרי הטיפול השני במהלכו זכיתי במנטרה שמלווה אותי מאותו היום, קרו דברים טובים מבחינה מקצועית
כרגע אני משתלמת בשני כלים איבחוניים.
ברגע שאתפנה הבטחתי לעצמי את הסדנא אצל שרונה
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|