|
מאת: גל
פשוט מדהים , אני מטופלת בפרחי באך וצמחי מרפא אצל סופי כבר שנה, סופי הסבירה לי שעלי לקחת את הטיפול ברצינות ולהתמיד אם אני רוצה לחוש בשינוי..
מאז שהתחלתי את הטיפול והתמדתי אחרי ההוראות שסופי הביאה לי חשתי בשינוי, היא ידעה לגעת בנקודות הנכונות ולטפל בקשיים האמיתים שלי , אפילו אלה שאני לא הייתי מודעת ב100% אליהם.
אני רוצה להודות לך סופי על ההסברים והסבלנות ,הטיפול פשוט מדהים וללא ספק יש תוצאות!
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|