|
מאת: Anonymous
זה עתה גמרתי לקרוא את ספרך "שירת הלב". ביום אחד גמרתי לקרוא אותו.. אהבתי אותו והוא ריגש אותי. מהרגע הראשון הרגשתי שאני רוצה לכתוב ולהגיד לך זאת. יש בספר נשמה כל כך מיוחדת, אין לי מילה שיכולה לבטא ממשי מה זה עושה לאדם שקורא אותו. אני מרגישה שהייתי רוצה לתת את הספר לכל אדם הקרוב אליי.
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|