|
מאת: קטי
"בני בן ה- 4 סבל מאוד כאבי בטן. היינו הרבה פעמים בבית החולים וחיפשו מה יש לו לשווא. לאורך כל התקופה לא היה לו תיאבון, היה לו מחסור בברזל והמצב היה לא פשוט. הגעתי לצבי ועשינו טיפול אחד בלבד של עיסוי. הילד שיתף פעולה בצורה מעוררת השראה. מיד היה שינוי, פתאום הוא רצה לאכול! הוא ראה אותי אוכלת בננה ופתאום הוא ביקש גם, מה שממש לא היה קורה לפני כן. לאט לאט הילד פשוט חזר לאכול והפסיק לסבול מכאבי בטן. אני לא יודעת מה בדיוק היה שם, אבל הטיפול שחרר לו משהו, זה מאוד עזר".
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|