|
מאת: המלצה
את טלי הכרתי לפני 5 שנים בערך, זו הייתה הפעם הראשונה שהגעתי אליה, מבולבלת לגבי העתיד ולגבי תחום הלימודים שמעניין אותי.. תמיד ידעתי שאני טובה עם אנשים ורוצה לטפל בצורה כזו או אחרת, מטלי קיבלתי את החותמת על כך שאני צריכה להקשיב לתחושות הבטן שלי, שטיפול רוחני ואלטרנטיבי הם הפוטנציאל הגלום בי, השנה כמעט 5 שנים אחרי, אני מסיימת את לימודי הנטורופתיה ויוצאת לדרך עצמאית, מלאה בידע, ביטחון ואמונה במקצוע ובדרך שבחרתי לי. טלי מלאה ברוך ונתינה אינסופית, בשלווה שקיימת רק בה, פתוחה תמיד לכל שאלה ונותנת כוחות מחודשים ואנרגיה טובה. תודה
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|