|
מאת: דר' הילה חרפק - וטרינית
בהתחלה הייתי מאוד סקפטית לגבי אנרגיית האורגון. כשסיפרתי לברברה על גלי החום והנדודי שינה שלי היא נתנה לי אחד מהאורגונייט שלה. מאז מונחת האורגונייט ליד המיטה שלי ומאותו לילה אין לי גלי חום ואין לי נדודי שינה. אני לא יכולה להסביר את זה, אבל זה עובדה. מאז האורגונייט נשאר כל הזמן ליד המיטה שלי.
דר' הילה חרפק - וטרינית
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|