|
מאת: נגה נופר
יואל יקר,
הגעתי כי הצעת.
חשבתי שקצת טיפול ברגליים יהיה - נחמד ולא מזיק... לא ציפיתי למה שקיבלתי.
עשית אבחון וקלעת בצורה מרשימה ממש, גם לרגישויות מבחינה פיזית, וגם לנושאים רגשיים שהיו על הפרק.
כל זה קרה עם המון רגישות ועדינות, ויחד עם זאת בנחישות והחלטיות.
התרשמתי ממקצועיות רבה, מרגישות מופלאה, כה חשוב במקצוע בו אתה עוסק.
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|