|
מאת: דוד
בסוף שבוע האחרון (26/11/16) היינו אשתי ואני בהרצאה של דב גרגור, במסגרת סמינר מהעבודה במלון דניאל בהרצליה. דב הצליח פשוט להדהים אותנו כאשר הצליח לגלות עלינו פרטים אישיים (שבוודאי לא ידע עלינו לפני כן), וזאת תוך מספר דקות. דב מצליח לתקשר עם הקהל בצורה יוצאת דופן, בשילוב הומור שנון וסבלנות רבה, והרצאה מרתקת של 3 שעות עוברת כהרף עין.
בהחלט ממליץ עליו בחום רב.
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|