|
מאת: לילך
הייתי בטיפול אצל. תינה והיא פשוט מהממת. אישה מיוחדת שמרגישים את האנרגיות הטובות כבר, מהרגע הראשון. הטיפול חולל בי אישית פלאים סידר לי מחשבות והוריד אסימונים...מומלץ
מאת: אורי
עברתי אצל תינה טיפול משולב אקסס בארס ורייקי, הרגשתי בעננים אחרי הטיפול!!! מומלץ לכל אחד שחווה קשיים בחיים או שסתם רוצה להתפנק באנרגיות נהדרות!
מאת: עדי
מטפלת מדהימה גורמת לשקט נפשי ומחשבתי קשובה ועוזרת מכל הלב.
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|